مصاحبه آرشیو خبر ها
هدف اصلی ما پیروزی برابر لیون است ؛ مارکیزیو بازی خواهد کرد

هدف اصلی ما پیروزی برابر لیون است ؛ مارکیزیو بازی خواهد کرد

مکسیمیلیانو الگری مربی تیم یوونتوس در آستانه نبرد حساس با لیون اعلام کرده کلودیو مارکیزیو در دیدار فردا شب به میدان خواهد رفت ولی به بازیکنانش هشدار داده نباید پیروزی بازی رفت را از بین ببرند.

 

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لیون، مکس الگری مربی موفق بیانکونری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی عنوان کرده تیمش در این فصل سه هدف دارد که اولین آنها کسب پیروزی در برابر لیون و سپس صدرنشینی در گروه اروپایی می باشد. بعد از آن به فکر قهرمانی در این رقابت ها خواهند افتاد:

 

همانند سایر دیدار های اروپایی، این بازی هم بسیار دشوار خواهد بود. اهمیت این دیدار از این جهت است که می توانیم صعود خود را قطعی کنیم.

 

وضعیت مارکیزیو؟

 

مارکیزیو فردا بازی می کند. او شنبه استراحت کرد تا پس از بازی هفته قبل از آن، بتواند شرایط خوبی را بدست آورد. قطعا او تجربه را برای تیم به همراه می آورد و یک بازیکن خاص در پست خود می باشد. در دو سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و هنوز هم می تواند رشد کند.

 

صدمین بازی بوفون در اروپا و صحبت های او؟

 

بوفون یک بازیکن جهانی و خارق العاده است که برای 20 سال اثبات کرده بهترین دروازه بان دنیا می باشد. طبیعی است که ما هنوز می توانیم بهتر شویم چون تازه در ابتدای فصل هستیم. هدف ما این است که در ماه مارس همچنان در لیگ و اروپا در کورس قهرمانی باشیم. ولی تا آن زمان باید مسیری را طی کنیم. ما هنوز از گروه صعود نکرده ایم پس نباید به قهرمانی در اروپا فکر کنیم چون فوتبال خطرات و اتفاقات عجیب و غریب خود را دارد.

 

بازی با لیون؟

 

مسلما نباید آنچه که در دیدار رفت در خارج از خانه انجام داده ایم را در این بازی نابود کنیم. اما این تازه قدم اول است و سپس قدم دوم را در پیش داریم که صدرنشینی در گروه می باشد. بعد از آن می توانیم به ماه مارس و بازی های پایانی فکر کنیم چون در آن زمان شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. پس ما فردا هدف اول را در پیش داریم، سپس برای دومین هدف می جنگیم و پس از آن سومین هدف که هدف کلی برای فصل است. در این میان سوپر کاپ را نیز در دوحه داریم و بعد از آن به تعطیلات می رویم و به امید دیدار در سال آینده.

 

وضعیت تیم؟

 

تیم وضعیت خوبی دارد و ما یک روز استراحت بیشتر داشتیم. خدیرا خوب است و بازی خواهد کرد. بن عطیه هم بهتر است ولی در مورد بازی کردن او باید تصمیم گیری کنیم که بعد از تمرین فردا صبح خواهد بود. ما نیاز به عملکرد خوبی داریم و اگر افتخاری کسب شود، فقط برای من نیست و باشگاه و همه هواداران نیز در آن سهیم هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: